Wszelkie pytania, wątpliwości możecie Państwo zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Pracownicy zaproponują najdogodniejszy sposób załatwienia sprawy.
Zobowiązania finansowe należy regulować za pomocą bankowości elektronicznej, w placówkach bankowych lub pocztowych.
Numery telefonów kontaktowych do urzędu:
Burmistrz – 24 722 10 04
Sekretarz – 24 722 10 77
Sekretariat 24 722 19 19, 24 722 11 58
Podatki, opłaty lokalne – 24 722 12 38
Planowanie przestrzenne, Drogi, Działalność gospodarcza – 24 722 16 11
Rolnictwo i ochrona środowiska, budownictwo – 24 722 12 39
USC, Odpady komunalne – 24 722 11 23
Kasa – 24 722 12 37
Zarządzanie kryzysowe – 24 307 07 04
Adres mailowy: [email protected]
Pisma i dokumenty do Urzędu należy w tym okresie kierować:
Korespondencyjnie na adres Urząd Miejski w Piątku, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek, przez platformę ePUAP lub przez zostawienie pisma w skrzynce podawczej umieszczonej przed wejściem głównym do Urzędu.
- W tym szczególnym czasie prosimy o odłożenie spraw, które nie wymagają natychmiastowej wizyty w Urzędzie, decyzji lub załatwienia. Na miejscu będą rejestrowane tylko zgony. Prosimy Państwa o wyjątkową rozwagę i zachowanie wszelkich środków ostrożności - czytamy na stronie UM w Piątku.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?